Cume aduprà u seccu di u mop?

Chì sò i vantaghji di u mop bucket?

Mop bucket hè un strumentu di pulizia cumpostu da mop è bucket di pulizia. U so vantaghju evidenti hè chì pò esse disidratatu automaticamente è piazzatu liberamente. A disidratazione automatica ùn significa micca chì si pò disidratà da sè senza alcuna forza. Avete sempre bisognu di disidratassi à a manu (ci hè un buttone push-pull sopra à u mop) o à pedi (ci hè un pedale sottu à u bucket di pulizia). Benintesa, questa operazione risparmia assai manodopera. U piazzamentu di rigalu significa chì dopu aduprà u mop, pò esse direttamente piazzatu in u cestellu chì lancia l'acqua in u bucket, chì hè assai cunveniente da aduprà è risparmia spaziu.

Cume aduprà u seccu di u mop?

1. Stallazione di un bucket

Generalmente, avemu bisognu di installà i mops è i secchi di pulizia in i mops chì compremu. Quandu aprimu u pacchettu, videremu un numeru di picculi mop, parti di cunnessione, chassis è padella di stoffa, oltre à un grande seau di pulizia è acqua chì schizza u turchinu. Prima di tuttu, parlemu di l'installazione di u mop. Prima, cunnette a barra di mop à a so volta, è dopu cunnette a barra di mop è u chassis cù e so propie parti (spilli di tip T). Infine, allineate u chassis cù a piastra di stofa, pianu pianu è raddrizzatu. Quandu si sente un "clic", u mop hè installatu. Avà, per l'installazione di u bucket di pulizia, allineate u cestinu di lancia d'acqua cù u bucket di pulizia, è lasciate u cestellu di lancia d'acqua verticalmente, Fate e baionette da i dui lati di u cestino di lancio d'acqua appiccicatu à u bordu di u secchio, cioè , tuttu u bucket di u mop hè installatu.

2. Usu di benna di mop

Prima, mette una quantità adatta d'acqua nantu à u bucket di pulizia, aprite u clip nantu à u mop, poi mettitelu in u cestellu di lancia d'acqua, premete u buttone di u bucket di u mop cù a manu o pisate u pedale di u bucket di pulizia per disidratà, chjude infine u clip nantu à u mop, è poi pudete facilmente spazzà u pavimentu. Dopu adupratu u mop, basta à ripete i passi sopra à pulì u mop, è infine mittelu nantu à u cestinu chì tira l'acqua.


Tempu di posta: Apr-27-2021