Cumu almacenà strumenti di pulizia?

Per pulisce a casa, avemu assai strumenti di pulizia in casa, ma ci sò sempre più strumenti di pulizia, soprattuttu strumenti di pulizia di grandi dimensioni cum'è aspiratori è mops. Cumu pudemu salvà tempu è terra? Dopu, pudemu fighjà questi metudi di almacenamentu specifici.

1. Metudu di almacenamentu murale

L'utensili di pulizia ùn sò micca direttamente à u muru, ancu se un magazzinu, un bonu usu di u spaziu di u muru, ma aumentanu ancu u spaziu di magazzinu.

Quandu si usa u muru per guardà strumenti di pulizia, pudemu sceglie una zona libera di u muru, chì ùn impedisce micca e nostre attività di u ghjornu è hè cunveniente per noi di aduprà. Pudemu installà un rack di stoccaggio nantu à u muru per appendere strumenti di pulizia cum'è mops è scope, in modu da riduce a superficie di u pavimentu.

Oltre à u rack di stoccaggio di u ganciu, pudemu ancu aduprà stu tipu di clip di stoccaggio chì pò esse installatu senza forà. Ùn dannighjerà micca u muru, ma ancu megliu di cunservà strumenti di pulizia di strisce lunghe cume i mops. In i spazii umidi cum'è u bagnu, l'installazione di un clip di conservazione hè più cunveniente per i mops per asciugà è impedisce l'allevu di batteri.

2. Storage in spaziu frammentatu

Ci sò assai posti grandi è chjuchi in casa chì sò vioti è ùn ponu micca esse aduprati? Pò esse adupratu per conservà strumenti di pulizia, cume:

A distanza trà frigorifero è muru

Stu clip di almacenamentu unicu murale hè assai semplice da installà, è a cuncezzione di l'installazione senza fori ùn danneghjerà micca u spaziu di u muru, a maiò parte di u spaziu frammentatu pò esse facilmente piazzatu, è hè installatu in u spaziu di u frigorifero senza pressione.

U cantu di u muru

L'angulu di u muru hè faciule da esse ignoratu da noi. Hè un bonu modu per almacenà grandi strumenti di pulizia!

Spaziu daretu à a porta


Tempu di posta: Apr-27-2021